Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

TA ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΩΝ Μ.Μ.Ε ΑΠΟΤΕΛΟΎΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΣΤΟΧΕΥΣΉ ΜΑΣ! Μέχρις ότου αρχίσουμε να λιανίζουμε εξειδικευμένα τον τομέα, σας συνδέουμε σήμερα με το χρηστικό βιβλίο του μοναχού π. Αντωνίου και συνιστούμε να προπονηθείτε

Η ΥΓΕΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΕΣ "ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ"
ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ π. ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΑΝΑΤΡΕΞΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ "ΥΓΕΙΑ" ΣΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΚΑΤΩ ΑΠΌ ΤΟΝ ΤΊΤΛΟ.Ή κατ΄ευθείαν ΚΛΙΚ στο> http://monidadias-news.blogspot.gr/p/blog-page_3083.html
18ον-Από το Βιβλίο του μοναχού π.Αντωνίου

Η ΟΣΤΕΟΑΡΘΡΙΤΙΔΑ, ΟΙ ΡΕΥΜΑΤΙΣΜΟΙ κ.λ.π.ΔΕΝ ΘΕΡΑΠΕΥΟΝΤΑΙ..  
Ας το πάρουμε απόφαση!

Υπάρχουν λύσεις φυσικές για να αντιμετωπιστούν οι πόνοι…Π.χ. οι παυσίπονες αλοιφές, τα βότανα αλλά όχι και τα φαρμακευτικά υγρά ή χάπια που δημιουργούν σοβαρές παρενέργειες. Επίσης οι ασκήσεις κάνουν καλό, μειώνουν το πρόβλημα… 
Πως να αντιμετωπίσετε την οστεοαρθρίτιδα΄Οπως το έχω ξαναγράψει μπήκα στη λέσχη των οστεοαρθριτικών πριν από 3 μήνες… Αν και τζόβενο στη ιστορία κατάλαβα αμέσως σε ποιο τοπίο βρισκόμουνα. Το πρώτο που πρόλαβα να κάνω ήταν να ευχαριστήσω το Θεό για τους πόνους που μου έστειλε. Η ευγνωμοσύνη μου απέραντη για τη δωρεά της υγείας που μου χάρισε επί σχεδόν 80 χρόνια της ζωής μου.Και να τώρα πονάω κι εγώ… Τώρα μόλις καταλαβαίνω τους άλλους που πονάνε. Ναι τώρα συμπάσχω και κατανοώ. Γι αυτό κι έχω ριχτεί με πείσμα στη μελέτη, χιλιάδων σελίδων και στην έρευνα γενικώς,ώστε να δω τι μου γίνεται και μετά, να μεταδώσω προς τον κόσμο μηνύματα, που άν γίνεται να τον απαλλάξουν από τον πόνο… Βρίσκομαι προς αυτή την κατεύθυνση και ελπίζω για πολλά..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου